de dag begon op 5 uur met sneeuw   7 comments


stond vanochtend op moest om zes uur beginnen met werken keek

om kwart voor vijf naar buiten ooepssssss wit en nog eens wit

opgestaan aan gekleed toch maar een foto om vijf uur genomen

ik keek er op mijn er eens beter naar wat en

gekke lichtjes staan er bij is dit nu een reflex van sneeuw en flits

DSC01978

DSC01979

kwam van middag thuis keek naar buiten en ja hoor de specht deed zich te goed aan de pinda’s

tygo kerst 098  tygo kerst 099

verderop zat het rood borstje zich te goed te doen aan al het heerlijks wat er klaar voor de vogels lag

tygo kerst 118 tygo kerst 123

de musjes hadden diepgaande gespreken tygo kerst 143

het ging  steeds meer sneeuwen dus toch nog maar even naar buiten hoe mooi het werd

DSC01993

de voorkant van ons huisje

DSC01999 

  DSC01996

DSC01998

 

tygo kerst 105 

mijn autootje staat te wachten op de volgende rit

DSC02000

het hoedje op de lantaarnpaal

tygo kerst 110

de tuin achter

lijkt wel zwart wit foto’s

DSC02027

 

 

DSC02026

vind het voor nu erg mooi

maar ik zeg niet van mijn mag het altijd zo zijn

Geplaatst17 december 2009 doorelsmussche Schonagen intuin

7 Reacties op “de dag begon op 5 uur met sneeuw

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Mooie foto’s Els en vooral het roodborstje vind ik prachtig en wat leuk dat er een specht is, heerlijk veel sneeuw dus je kan nog even winterfoto’s maken.Liefs, Ann.

  2. Echt prachtige foto’s . en je mag trots zijn op je tuintje heel leuk om zomaar een grote bonte specht als gast te hebben. trouwens deze is niet alleen gek op pinda’s, maar ook gek op pindakaas.

  3. Wat vor lichtes het zijn Els ik weet het niet .Mocht een uurtje eerder naar huis vadaag wat een chaos zeg op d weg ,doe morgen voorzichtig meis als je naar het werk rijd .Mooie foto, hihi bijna vergeten te zeggen door de zenuwen .

  4. mooi hoor els ja het is net of je op vakancie bent zo bij jou heerlijk als je zo kunt en mag woonen hier is het bij na allen maal weer weg hoor is nu allen maar bluber maar ja werkt toch een stukje gemaklijker en het rijd hier weer aardig door zo ik zou zegen een fijnen avond en tot diken kus van mij voor jou

  5. Heel mooi die dikke pakken sneeuw. Je tuin is er flink van omgetovert Els.Grappig dat ik hier ook weer die met uitsterven bedreigde Musjes zie en ook de roodborst weet een extra maaltje wel te waarderen

  6. leuk om te weten dat de specht gek is op pinda kaas

  7. Wat mooi om te zien ! en zoveel verschillende mooie vogeltjes… het roodborstje en de specht.

Plaats een reactie